Kostnader

FASTE UTGIFTER I SKOLEPERIODEN:

• Studieavgift kr. 22.500,- (dekker undervisning og eksamensavgift)

• Studietur ca. kr. 8000,-

• Administrasjonskostnad studietur kr. 1000,-

• Pensumlitteratur maks kr. 3.000,-

LÅN OG STIPEND:

Fagskolen mottar offentlig støtte fra Utdanningsdirektoratet. Dette betyr at vi kan tilby en rimelig utdanning til våre studenter.

Vi har NOKUT-godkjent utdanning. Det betyr at våre studenter kan søke lån og stipend i Statens lånekasse for utdanning. Søknadsfrist se: www.lanekassen.no

Stipendordninger for våre studenter:

• Den norske Bokhandlerforening; for de som er ansatt i bokhandel. Send din søknad til: firmapost@bokhandlerforeningen.no

• Handel og Kontor; for medlemmer

• Legathandboken

• Norlistipend - nytt for i år; for alle ansatte i Norli AS i fast stilling. Bindingstid til Norli 2 år etter fullført studie. Hvis man slutter før det har gått 2 år må man tilbakebetale etter gjenstående arbeidsperiode.

Norlistipendet vil dekke:
    Semesteravgift for årsstudiet 2022/2023 (som ikke dekkes gjennom stipend gjennom bokhandlerforeningen og Handel og Kontor)
    Studiepermisjon (permisjon med lønn) når det er undervisningsuker i Oslo.
    Bostøtte vil være aktuelt for de som ikke bor sentralt på Østlandet eller har overnattingsmuligheter i Oslo.

Send din søknad til HR:
    marianne.doxrud@norli.no. Søknadsbrevet skal inneholde hvem du er, arbeidssted og stilling, motivasjon for studie og om det er særskilte kategorier- eller fagområder du er spesielt interessert i og hvordan du jobber med det i din avdeling/butikk.