Erfaringer fra tidligere studenter

– Innsikt, inspirasjon og nettverk (bok365)

Slik oppsummerer tre tidligere elever sin tid ved Fagskolen. Til høsten starter nok et kull, og de tre tidligere elevene forteller om sin tid ved skolen.

– Fagskolen åpner øynene dine, og gjør deg klar over at bransjen har mange muligheter, hevder Angelique Heggheim (t.v), Katherina Vik og Camilla Myrslo, alle tidligere elever ved Fagskolen for bokbransjen.

Les hele saken her: https://bok365.no/artikkel/innsikt-inspirasjon-nettverk/

Anette «Bokdama» Garpestad

Informasjonssjef, Cappelen Damm

«Tiden på fagskolen er helt uvurderlig fordi jeg knyttet mange kontakter og fikk en helt annen forståelse for helheten i bransjen. Fagskolen dannet fundamentet for det som har blitt min karriere i bokbransjen.»

Nora Nordskar Hoel

Salgskonsulent, Pax Forlag

“Ett år på Fagskolen har gitt meg trygghet i faget og i møter med kunder. Jeg har også fått innsyn i og overblikk over kretsløpet som utgjør bokbransjen, fra forfatterens idé til boka er i hendene på kunden.”